Fitness

Met aandacht voor jou

Fitness met aandacht

Fitness bij Lierdal betekent aandacht voor jou en je sportdoelen.  Daarom starten wij altijd met een kennismaking. Op deze manier kun je de sfeer proeven en kennismaken met ons team. Wel zo makkelijk!

Maak nu een afspraak

Samen succes ervaren

Bij Lierdal doe je het niet alleen, maar samen met ons. Vanaf het eerste moment helpen wij je bij het stellen van haalbare doelen en maken wij een trainingsplan op maat. Daarnaast voeren wij tussentijdse evaluaties en healthchecks uit en nemen wij daarbij de tijd voor jou! Hieronder lees je meer over ons succesplan!

Stap 1: Samen doelen stellen

Alles begint bij het stellen van de juiste doelen. Een doel dat jou vooruit gaat helpen en ook prikkelt wanneer je even geen motivatie hebt. Daarom brengen we tijdens de intake samen met jou je sportdoel in kaart.

Daarbij gaan we verder dan gewoonweg vragen wat je wil. We proberen namelijk samen met jou te achterhalen, waarom je een bepaald sportdoel hebt. Dit zorgt namelijk voor een goede start en je vergroot de kans op succes aanzienlijk! Het hebben van de juiste motivatie is namelijk ontzettend belangrijk om iets langere tijd vol te houden. Juist op momenten dat je er even geen zin in hebt.

Stap 2: Trainen met persoonlijk schema

Na de eerste nul-meting ga je aan de slag met een trainingsprogramma op maat. Hierbij houden onze fitnessinstructeurs rekening met de door jou gestelde doelen, jouw sportwensen en de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van training en voeding.

We laten je zien hoe de trainingsoefeningen worden uitgevoerd. We controleren of de houding goed is, we leggen uit hoeveel herhalingen je moet maken en welk gewicht je het beste kunt gebruiken.

Stap 3: Meten & wegen

Tijdens de intake heb je een nul-meting gehad. Hierdoor kunnen we na 6-weken een tweede meting uitvoeren om te zien of je vooruitgang boekt. Tijdens deze meting bekijken we jouw bloeddruk, conditie, lenigheid, vetpercentage en bmi.
Op basis hiervan kunnen we zien of je op de goede weg bent. Indien nodig kunnen we jouw trainingsprogramma aanpassen, je andere activiteiten aanraden of voedingstips geven.

Stap 4: Succes ervaren

Alles wat wij doen is erop gericht om jou zoveel mogelijk succes te laten ervaren. Voor de ene persoon is dit een aantal kilo kwijtraken en een ander traint voor de marathon.
Wij staan klaar om jou te helpen en samen de uitdaging aan te gaan. Ben jij er klaar voor?

Proefles inplannen

Je bent niet alleen

Of je nu sterker wil worden, je conditie wilt verbeteren of een paar kilotjes wil afvallen, je bent niet alleen! Er zijn zoveel mensen die precies hetzelfde doel hebben. Daardoor hebben wij veel ervaring met het begeleiden van de meest voorkomende sportdoelen. De meest voorkomende doelen zijn, afvallen, fit ouder worden en conditie verbeteren. Onze instructeurs hebben voor elk sportdoel een programma op maat.

Afvallen - 45%

45%

Conditie verbeteren - 25%

25%

Fit ouder worden - 30%

30%

Fitness zelf ervaren?

Wil jij fitness uitproberen en kennismaken met ons sportcentrum? Dan ben je van harte welkom. Vul onderstaand formulier in en plan zelf een kennismaking.
Kennismaking inplannen
        • ma december 17,
        • di december 18,
        • wo december 19,
        • 8:00 am
        • 8:15 am
        • 8:30 am
        • 8:45 am
        • 9:00 am
        • 9:15 am
        • 9:30 am
        • 9:45 am
        • 10:00 am
        • 10:15 am
        • 10:30 am
        • 10:45 am
        • 11:00 am
        • 11:15 am
        • 11:30 am
        • 12:00 pm
        • 12:15 pm
        • 12:30 pm
        • 12:45 pm
        • 2:15 pm
        • 2:30 pm
        • 2:45 pm
        • 3:00 pm
        • 3:15 pm
        • 3:30 pm
        • 3:45 pm
        • 4:30 pm
        • 4:45 pm
        • 5:00 pm
        • 5:15 pm
        • 5:30 pm
        • 5:45 pm
        • 6:00 pm
        • 6:15 pm
        • 6:30 pm
        • 6:45 pm
        • 7:00 pm
        • 7:15 pm
        • 7:30 pm
        • 7:45 pm
        • 8:00 pm
        • 8:30 pm
        • 8:45 pm
        • 9:00 pm
        • 9:15 pm
        • 9:30 pm
        • 9:45 pm
        • 10:00 pm
        • 10:15 pm
        • 10:30 pm
        • 10:45 pm
        • 11:00 pm
        • 11:15 pm
        • 11:30 pm
        • 11:45 pm
        • 8:15 am
        • 8:30 am
        • 8:45 am
        • 9:00 am
        • 9:15 am
        • 9:30 am
        • 9:45 am
        • 10:00 am
        • 10:15 am
        • 10:30 am
        • 10:45 am
        • 11:00 am
        • 11:15 am
        • 11:30 am
        • 11:45 am
        • 12:00 pm
        • 12:15 pm
        • 12:30 pm
        • 12:45 pm
        • 1:00 pm
        • 1:15 pm
        • 1:30 pm
        • 1:45 pm
        • 2:00 pm
        • 2:15 pm
        • 2:30 pm
        • 2:45 pm
        • 3:00 pm
        • 3:15 pm
        • 3:30 pm
        • 3:45 pm
        • 4:00 pm
        • 4:15 pm
        • 4:30 pm
        • 4:45 pm
        • 5:00 pm
        • 5:15 pm
        • 5:30 pm
        • 5:45 pm
        • 6:00 pm
        • 6:15 pm
        • 6:45 pm
        • 7:00 pm
        • 7:15 pm
        • 7:30 pm
        • 7:45 pm
        • 8:00 pm
        • 8:15 pm
        • 8:30 pm
        • 8:45 pm
        • 9:00 pm
        • 9:15 pm
        • 9:30 pm
        • 9:45 pm
        • 10:00 pm
        • 10:15 pm
        • 10:30 pm
        • 10:45 pm
        • 11:00 pm
        • 11:15 pm
        • 11:30 pm
        • 11:45 pm
        • 8:15 am
        • 8:30 am
        • 8:45 am
        • 9:00 am
        • 9:15 am
        • 9:30 am
        • 9:45 am
        • 10:00 am
        • 10:15 am
        • 10:30 am
        • 10:45 am
        • 11:00 am
        • 11:15 am
        • 11:30 am
        • 11:45 am
        • 12:00 pm
        • 12:15 pm
        • 12:30 pm
        • 12:45 pm
        • 1:00 pm
        • 1:15 pm
        • 1:30 pm
        • 1:45 pm
        • 2:00 pm
        • 2:15 pm
        • 2:30 pm
        • 2:45 pm
        • 3:00 pm
        • 3:15 pm
        • 3:30 pm
        • 3:45 pm
        • 4:00 pm
        • 4:15 pm
        • 4:30 pm
        • 4:45 pm
        • 6:00 pm
        • 6:15 pm
        • 6:30 pm
        • 6:45 pm
        • 7:00 pm
        • 7:15 pm
        • 7:30 pm
        • 7:45 pm
        • 8:00 pm
        • 8:15 pm
        • 8:30 pm
        • 8:45 pm
        • 9:00 pm
        • 9:15 pm
        • 9:30 pm
        • 9:45 pm
        • 10:00 pm
        • 10:15 pm
        • 10:30 pm
        • 10:45 pm
        • 11:00 pm
        • 11:15 pm
        • 11:30 pm
        • 11:45 pm