LIERDAL SUCCESPLAN

Doelgericht werken aan jouw FITHEID

SUCCES ERVAREN, WEL ZO LEUK!

Bij Lierdal doe je het niet alleen, maar samen met ons. Tijdens ons succesplan helpen wij jou namelijk bij het vinden van de juiste motivatie, het stellen van haalbare doelen en maken wij een trainingsplan voor je op maat. Ons succesplan ziet er als volgt uit.

STAP 1 – KENNISMAKEN EN DOELEN STELLEN

Alles begint met de juiste motivatie. Daarom is het belangrijk om de juiste doelen te stellen. Een doel dat jou vooruit gaat helpen en ook prikkelt wanneer je even geen motivatie hebt. Daarom brengen we tijdens de intake samen met jou je sportdoel in kaart. 

Daarbij gaan we verder dan gewoonweg vragen wat je wil. We proberen namelijk samen met jou te achterhalen, waarom je een bepaald sportdoel hebt. Dit zorgt namelijk voor een goede start en je  vergroot de kans op succes aanzienlijk! Het hebben van de juiste motivatie is namelijk ontzettend belangrijk om iets langere tijd vol te houden. Juist op momenten dat je er even geen zin in hebt. Doordat we samen hebben achterhaald wat jouw drijfveren zijn om te sporten, kunnen onze coaches jou beter prikkelen en motiveren. Wel zo handig!

STAP 2 – TRAINEN MET EEN PERSOONLIJK SCHEMA

 

Na de eerste nul-meting ga je aan de slag met een trainingsprogramma op maat. Hierbij houden onze fitnessinstructeurs rekening met de door jou gestelde doelen, jouw sportwensen en de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van training en voeding. We laten je zien hoe de trainingsoefeningen worden uitgevoerd. We controleren of de houding goed is, we leggen uit hoeveel herhalingen je moet maken en welk gewicht je het beste kunt gebruiken.

STAP 3 – METEN & WETEN

 

 

Tijdens de intake heb je een nul-meting gehad. Hierdoor kunnen we na 6-weken een tweede meting uitvoeren om te zien of je vooruitgang boekt. Tijdens deze meting bekijken we jouw bloeddruk, conditie, lenigheid, vetpercentage en bmi. Op basis hiervan kunnen we zien of je op de goede weg bent. Indien nodig kunnen we jouw trainingsprogramma aanpassen, je andere activiteiten aanraden of voedingstips geven.

STAP 4 – SUCCES ERVAREN

 

Alles wat wij doen is erop gericht om jou zoveel mogelijk succes te laten ervaren. Voor de ene persoon is dit een aantal kilo kwijtraken en een ander traint voor de marathon. Eigenlijk maakt het niet uit wat je doet, onze instructeurs houden wel van een uitdaging!

KENNISMAKEN? 

Alles begint met de juiste motivatie en het gevoel dat je op de juiste plek zit. Daarom nodigen wij je uit voor een kennismaking, zodat wij elkaar beter kunnen leren kennen en jij de sfeer in onze club kunt proeven. Wij staan klaar om jou te helpen en samen de uitdaging aan te gaan. Ben jij er klaar voor?
Groepslessen aanmelding
      • zo 21 oktober
      • ma 22 oktober
      • di 23 oktober
      • 09:00
      • 09:15
      • 09:30
      • 09:45
      • 10:00
      • 10:15
      • 10:30
      • 10:45
      • 11:00
      • 11:15
      • 11:30
      • 11:45
      • 12:00
      • 12:45
      • 13:00
      • 13:15
      • 13:30
      • 13:45
      • 14:15
      • 14:30
      • 08:15
      • 08:30
      • 08:45
      • 09:00
      • 09:15
      • 09:30
      • 09:45
      • 10:00
      • 10:15
      • 10:30
      • 10:45
      • 11:00
      • 11:15
      • 11:30
      • 11:45
      • 12:00
      • 12:15
      • 12:30
      • 12:45
      • 13:00
      • 13:30
      • 13:45
      • 14:00
      • 14:15
      • 14:30
      • 14:45
      • 15:00
      • 15:15
      • 15:30
      • 15:45
      • 16:00
      • 16:15
      • 16:30
      • 16:45
      • 17:00
      • 17:15
      • 17:30
      • 17:45
      • 18:00
      • 18:15
      • 18:30
      • 18:45
      • 19:00
      • 19:15
      • 19:30
      • 19:45
      • 20:00
      • 20:15
      • 20:30
      • 20:45
      • 21:00
      • 21:15
      • 21:30
      • 21:45
      • 22:00
      • 22:15
      • 22:30
      • 22:45
      • 08:15
      • 08:30
      • 08:45
      • 09:00
      • 09:15
      • 09:30
      • 09:45
      • 10:00
      • 10:15
      • 10:30
      • 10:45
      • 11:00
      • 11:15
      • 11:30
      • 11:45
      • 12:00
      • 12:15
      • 12:30
      • 12:45
      • 13:00
      • 13:15
      • 13:30
      • 13:45
      • 14:00
      • 14:15
      • 14:30
      • 14:45
      • 15:00
      • 15:15
      • 15:30
      • 15:45
      • 16:00
      • 16:15
      • 16:30
      • 16:45
      • 17:00
      • 17:15
      • 17:30
      • 17:45
      • 18:00
      • 18:15
      • 18:30
      • 19:00
      • 19:15
      • 19:30
      • 19:45
      • 20:00
      • 20:15
      • 20:30
      • 20:45
      • 21:00
      • 21:15
      • 21:30
      • 21:45
      • 22:00
      • 22:15
      • 22:30
      • 22:45