CONTACT 

VOOR AL JE VRAGEN EN FEEDBACK

Wij begrijpen dat je vragen hebt.

Daarom vind je hieronder de meest gestelde vragen terug. De kans is groot dat wij je vraag dus al beantwoord hebben. Mocht je er toch niet uitkomen kun je altijd via onderstaand contactformulier contact met ons opnemen.

TOP 6 MEEST GESTELDE VRAGEN

1. Hoe helpen jullie mij om mijn sportdoel te behalen?

De werkwijze bij Lierdal Sportcenter is erop gericht om resultaat te boeken. Dit doen we door goed te luisteren wat iemand wilt bereiken d.m.v. het sporten en door goed te kijken wat iemands mogelijkheden zijn.

Intake en trainingsprogramma op maat.

Bij de intake brengen we daarom samen met jou een duidelijk sportdoel in kaart. Bij eventuele (oude) blessures kijken we samen hoe je het beste aangepast kan sporten. Na de intake gaan we een trainingsschema op maat maken. Iemand die meer conditie wilt krijgt bijvoorbeeld een ander trainingsschema als iemand die wilt afvallen. We leggen uit hoe de trainingsoefeningen worden uitgevoerd, we controleren of de houding goed is en we leggen uit hoeveel setjes met hoeveel gewicht aan te raden is.

Trainen onder begeleiding.

Voordat je begint met het uitvoeren van je eigen trainingsschema, is er de mogelijk om een nulmeting te doen om te kijken hoe je er fysiek voorstaat op dat moment. Dit is aan te raden zodat je na een aantal weken weet wat je vooruitgang is. Uit ervaring werkt dit goed, omdat dit erg motiverend is. De meting is echter zeker geen must. Met je eigen trainingsprogramma op zak en een helder doel voor ogen ga je vervolgens zelf aan de slag. Heb je vragen dan zijn we beschikbaar, maar je kunt vanaf dit moment autonoom trainen.

Evaluatiemoment en meting

We hebben de intake afgesloten met een nieuw evaluatiemoment dat 6 weken later gepland staat. In het evaluatiemoment kijk je samen met de instructeur naar de intensiteit van je schema en of dit aangepast moet worden en op welke manier om je doel te bereiken. Ook kan je voortgang gemeten worden. Dit 6 weekse evaluatieproces kan wat ons betreft continu herhaald worden, waarbij jij zelf je doelen bepaald en wij je helpen met de weg daar naar toe!

Onze fitnessprofessionals zijn goed opgeleide vakmensen en de sfeer bij Lierdal is erg ontspannen, zodat de sporters niet het gevoel hebben aan een bepaalde standaard te moeten voldoen. Iedereen kan gewoon lekker zichzelf zijn en op een prettige manier sporten.

Meer weten over onze aanpak? Hier lees alles over ons succesplan.

2. Ik heb een blessure, wat nu?

Mensen die nog niet (bij Lierdal) sporten kunnen samen met ons kijken naar wat er wel mogelijk is. Heb je een knieblessure dan kun je wellicht je romp of bovenlijf trainen. Zit je schouder vast, dan kun je wel aan je conditie blijven werken. Ons advies is om zo min mogelijk niks te doen, daar ga je alleen maar van achteruit. We adviseren sporters altijd om te kijken naar de mogelijkheden. Bijvoorbeeld of het mogelijk is om aangepast te blijven sporten. Onze fitnessinstructeurs werken nauw samen met een sportfysiotherapeut die vier dagen per week bij Lierdal aanwezig is. De fysiotherapeut kan je oefeningen geven die je eventueel bij Lierdal kunt uitvoeren om op deze manier snel en verantwoord te herstellen.

Gratis screening

Dit geldt ook voor sporters die al bij Lierdal sporten. Een eerste screening bij de sportfysiotherapeut is gratis en hij kan je van deskundig advies voorzien. Ga je een behandeltraject bij de fysiotherapeut in dan gaat de vergoeding middels de zorgverzekering. Een afspraak met een fitnessinstructeur of de sportfysiotherapeut zijn in te boeken bij de receptie.

Ik ben lid, kan ik mijn abonnement pauzeren bij een blessure?

Het is al vervelend genoeg dat je een blessure hebt opgelopen. Daarom komen wij je graag tegemoet. Indien je echt een tijdje (min 1mnd.) niet kunt komen sporten kunnen wij je lidmaatschap tijdelijk bevriezen. Dit betekent dat je voor deze maand geen contributie hoeft te betalen. Dit kan alleen als we een afgebakende periode afspreken met een begindatum en einddatum van de bevriezing.

3. Wat zijn jullie openingstijden?

Wij weten dat je graag flexibel wilt zijn, daarom kun je bij ons elke dag sporten.

 

Maandag 08.30 – 22.30 uur (sport tot 22:00)
Dinsdag 08.30 – 22.30 uur (sport tot 22:00)
Woensdag 08.30 – 22.30 uur (sport tot 22:00)
Donderdag 08.30 – 22.30 uur (sport tot 22:00)
Vrijdag 08.30 – 22.30 uur (sport tot 22:00)
Zaterdag 09.00 – 15.00 uur
Zondag 09.00 – 15.00 uur

Openingstijden Feestdagen

Nieuwjaarsdag                gesloten
Goede vrijdag                  8.30 – 23.00
1e Paasdag                      gesloten
2e Paasdag                      9.00 – 15.00
Koningsdag                     gesloten
Bevrijdingsdag                9.00 – 15.00
Hemelvaartsdag             gesloten
1e Pinksterdag                gesloten
2e Pinksterdag                9.00 – 15.00
Intocht vierdaagse         gesloten (op de vrijdag)
1e Kerstdag                     gesloten
2e Kerstdag                     9.00 – 15.00

4. Wat zijn jullie tarieven?

Je hebt bij ons verschillende mogelijkheden om bij ons te komen sporten. Zo kun je fitnessen, meedoen met een groepsles

Onze fitness tarieven vind je in hier.

5. Hoe zet ik mijn lidmaatschap stop?

Afhankelijk van het soort abonnement dat je hebt afgesloten, kun je het abonnement stopzetten of tijdelijk stopzetten. Als je een abonnement hebt afgesloten voor minimaal 6 of 12 maanden dan moet eerst deze termijn verstreken zijn om het abonnement definitief te beëindigen. Het is ook mogelijk om het abonnement tijdelijk stop te zetten. Deze termijn moet dan een duidelijke begindatum en einddatum hebben. Een open einddatum is niet mogelijk. We voeren pauzeringen van het abonnement door voor een paar onvoorziene omstandigheden zoals: – blessure – tijdelijk werk/studie buiten de woonplaats – zwangerschap Ga je bijvoorbeeld twee weken op vakantie, dan is dit geen reden voor een blokkade van het abonnement.

Opzeggen voor de 15e van de maand.

Wil je het abonnement definitief beëindigen en je minimale contractperiode van je lidmaatschap is verstreken, dan voeren we dit door in de administratie. Geef je voor de 15e van de maand aan ons door dat je wilt stoppen dan is je einddatum de laatste dag van die maand. Geef je na de 15e van de maand het bericht aan ons door dan is je einddatum de laatste dag van de volgende maand.

Doorgeven bij de receptie of per mail.

Je kunt je wens om het abonnement (tijdelijk) stop te zetten doorgeven aan ons via: e-mail: info@lierdal.nl Telefoon: 024-3584165 Persoonlijk bij onze receptie. (niet bij de fitnessinstructeur svp) Het abonnement is niet stop te zetten via andere communicatiekanalen zoals bijvoorbeeld een reactie op de nieuwsbrief, een bevestigingsmail van een fitnessafspraak e.d. omdat dit te onoverzichtelijk is.

Ga je verhuizen naar een andere stad of wil je om een andere reden je lidmaatschap beëindigen? Dan kun je dit doen via jouw eigen leden login.

Hiervoor ga je naar Informatie clubaccount –> Producten –> Lidmaatschappen. Wanneer je hier op klikt, kun je jouw abonnement beëindigen. Je krijgt direct te zien wanneer jouw lidmaatschap eindigt.

6. Kan ik ook lid worden voor een korte periode?

Ja dat kan. We hebben flexibele abonnementen met een looptijd van slechts 1 maand.

Ben je voor een nog kortere periode in de gelegenheid om te sporten, dan kunnen we in overleg een voorstel doen. Het is niet mogelijk om bij ons te sporten met bijvoorbeeld een strippenkaart.

HIER KUN JE ONS VINDEN

Hier kun je ons vinden!

Openingstijden

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag

Lierweg 2
6584 DC Molenhoek
Tel: 024-3584165

 

08.30 – 00.00 uur
08.30 – 00.00 uur
08.30 – 00.00 uur
08.30 – 00.00 uur
08.30 – 00.00 uur
09.00 – 15.00 uur
09.00 – 15.00 uur

ZO KOM JE MET ONS IN CONTACT

8 + 12 =